Josefins Värld

God natt

Kategori: Vardag

Alla dagens "måsten" är nu gjorda, det vill säga diska,dammsuga,tvätta,stryka mm. så nu ska jag ta och krypa ner under täcket och läsa en bra bok.
Hela huset är knäpptyst.. Elias och Daniel sover som stockar, det ända som hörs är denna hemska blåst.
Daniel har blivit förkyld- och riktigt rejält dessutom. våran förkylning verkar ha gått tillbaka, peppar peppar.... hoppas att Daniels oxå gör det..

Idag träffade jag en kär vän som jag inte träffat på länge.. En person som jag faktiskt saknat, men nu ska det bli andra bullar, vi ska nämligen äta middag på Onsdag. Jag känner att jag tappat kontakten med en hel del människor under min mammaledighet, men jag antar att det blir ändring på det när man börjar jobba igen.. jag har verkligen behövt den här pausen. Och Elias har verkligen gjort mig till en mycket bättre människa på många sätt. Elias är det bästa som hänt mig någonsin. Och jag kan garantera att jag skulle göra vad som helst för honom.
Tack för att du finns underbara barn♥

Nu väntar sängen på mig!

God natt


Blev så full i skratt då jag fixade med Elias kläder tidigare. Han har verkligen mycket ljusblått. men är man en ljusblå prins så är man ;)

Kommentarer

  • SaraEu säger:

    Snart kommer vi också upp! hoppas vi ses på måndag hos mamma, då kommer vi ju dit när jag fyller år!!

    2009-06-16 | 09:09:35
    Bloggadress: http://saraeu.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här: