Josefins Värld

Fredag

Kategori: Vardag

Vilken underbar dag det varit idag!
Dagen började med att vi blev suprisade av att Daniel kröp ner i sängen med oss, Jippie, äntligen är han hemma efter nästan en vecka i fjällen :) Elias blev superglad när pappa va hemma då han slog upp sina underbara blå ögon.

Resten av dagen har vi tagit det ganska lugnt, vi har varit ute i solen största delen av dagen men på eftermiddagen tvingade vi oss in till stan för att köpa lite presenter och kläder. Tittade även in på Pirum parums rea, hittade byxor och linne till Elias + att vi bytt ett par shorts till en större strl som Elias fått av moster♥ Tack underbara!

Imorgon ska vi åka långt.. Vi ska nämligen på dop och jag och Daniel har fått äran att vara gudföräldrar:) Lilla Viktor ska döpas utomhus så jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är fullt lika varmt imorgon som det varit idag... man vill ju absolut inte ha regn men mätarn kan väl iallfall stanna på typ 20˚C?  Hur som helst så blir det en tidig morgon imorgon.. Wish me good luck, jag och Elias har inte direkt klivit upp tidigt på sistone.. Jag kommer vara så trött....

Och inte blir man ju piggare av att sitta här framför datorn..

God natt!


Rea kläder från Molo


Villervalla shorts som Elias fått av moster♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här: