Josefins Värld

En underbar dag

Kategori: Vardag


Idag har jag och Elias haft äran att få umgås med Jessica♥
Vi startade dagen med picknick på stranden...





Efter beachen ringde sofia och bjöd med oss till Skatan. Jätte mysigt! Mamma och pappa va oxå där, så Elias va överlycklig. Jisses vad goda räksmörgåsar vi åt :)


Jessica väntar på mat :)

Sofia och Ulf

mamma & pappa/ mormor & morfar

Världens underbaraste skruttunge♥

Efter Skatan åkte jag och Jessica iväg och åt efterrätt på Cafe Juniskär. men därifrån blev det inga bilder eftersom batteriet i kameran tog slut..

Vi har haft världens underbaraste dag med underbart sällskap, god mat ja allt som hör till för att livet ska vara underbart, det ända tråkiga är ju att pappan maken inte va med.Han sitter på nått fjäll med Robin och fiskar :) men jag hoppas att de haft lika mysigt som vi idag :)
Jag saknar dig älskling♥
Brukar allti skoja med Daniel och säga att har man tur i kärlek har man det inte i fiske... och det verkar då stämma för han får då aldrig nån fisk ;) haha

Sov Gott!

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Ha ha dte där med fisket måste jag tala om för Petter... han får aldrig heller fisk, inte större än mört och abborre i alla fall ;)och blir skit sur när jag drar upp öringar och regnbågar :)



    Vilken underbart härlig dag ni ser ut att ha haft!!!

    2009-06-22 | 07:27:54
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: