Josefins Värld

En dag utan måsten

Kategori: Vardag

Idag har vi haft en dag utan en massa måsten! Den senaste tiden har jag och Elias haft alldeles för mycket stress, jag längtar så tills Daniel får semester så vi kan vila ut tillsammans. Hur som helst så har vi bara varit hemma idag och ätit massor av jordgubbar och vattenmelon. Världens bästa syster/moster har oxå varit här och hållit oss sällskap♥
Sånna här dagar är guld värda!

Igår hade vi en hektisk dag.. men ack så rolig:) Vi startade dagen med kalas i Härnösand, Daniels syster Sara blev hela 20år:) sen bar det iväg snabbt hemmåt eftersom ett möte va inplanerat, och sen fick vi mysigt besök av Frida:)

Natten blev sådär. Elias har vaknat två gånger och varit ledsen och jag har lixom aldrig riktigt kunnat somna.. så imorse då vi vaknade önskade jag av hela mitt hjärta att det skulle bli natt igen..
Nu i skrivande stund känner jag mig riktigt pigg, så pigg att jag tror jag ska hänga lite tvätt!

Kramar



Sommaren är underbar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: