Josefins Värld

Bvc och Birsta

Kategori: Josefin shoppar

Bvc i morse gick jätte bra:) Lite lessen blev prinsen då sprutan åkte fram, men annars gick allt prima ballerina :)
Efter bvc hade jag och Elias planerat att åka och hälsa på moster, men moster hade redan hunnit fara till stan så då bestämde vi oss för att åka till Birsta. Självklart övertalade vi moster att följa med oss :)

Vi började med lunch på Ikea, sen gick vi vidare in på BC. Inga stora inköp blev det idag :( (vad tusan är det med mig?) men lite smått och gott från Gina fick följa med hem :) och tro det eller ej men det viktigaste av allt glömde jag.. - en ny foundation, så imorgon blir det en tur igen.. ska ju jobba på Fredag/ Lördag och då vill jag ju gärna ha den :) i-land problem? javisst .)

Hann även med att träffa mina underbara vänner en snabbis:) Erica, Maria, Isak och Sandra :)

Nu är det visst dags för middag.. undrar om vi ska cykla sen??


Jätte tråkiga bilder,jag vet! Här är i allafall det jag hittade på Gina idag:) Linnet som det står I love cupcakes på kändes som det va som gjort för mig ;)


Rea från hm till Elias

Kommentarer


Kommentera inlägget här: