Josefins Värld

Bilder från vårat Nationaldags firande

Kategori: Vardag

Jätte mysig kväll har vi haft :) Så roligt när man får träffa sina närmaste vänner samtidigt♥
Vi har ätit grillat, muffins,tårta, godis och massor av chips, tror min mage spricker snart:)
Jag och Daniel hade egentligen planerat att vi skulle spela kubb, men eftersom det va så helvetes kallt ute och vi hittade inte kubbet så åkte vi in till stan och tittade på cruisingen istället = lika tråkigt som varje år, ändå måste man dit och titta.. eller rättare sagt man får ju offra sig för grabbsen :)

Vi fick ett jätte fint nyckelskåp av Jessica och Andreas i inflyttningspresent, ni ska f¨å se bild så fort jag fotat, Tack snälla♥
Jag är så lyckligt lottad som får ha så underbara vänner!

 tack för en underbar kväll!

Imorgon planerar jag,Daniel och Elias att ta det superlugnt, vi behöver fyllas på med lite mer energi ;)
Och glöm för tusan inte att rösta imorgon!


Robin och Erica. Erica min allra bästa vän, skulle aldrig vilja vara utan dig♥

Andreas och Jessica lika glada som vanligt :)

My love

Jag och Erica

Det bästa som finns i världen- Min underbara Birger Elias♥

muffins

Jordgubbstårtan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: