Josefins Värld

Tisdag

Kategori: Vardag


Allting är så underbart fint i våran trädgård just nu. rosorna blommar, smultrona är röda, pijonerna är underbart cerisa och ljusrosa. Man får passa på och njuta tiden går alldeles för fort, snart är kalla hösten här..

På tal om höst. just nu har jag bara dagiskläder i huvudet. Vi har börjat inhandla en hel del och idag köpte pappa/Morfar jätte fina kläder till Elias från Pop. Tack underbara pappa♥ Vi valde mellan de klassiska blå/vita ränderna och ljusblå/mörkblå randiga, gissa vilka vi valde.. :) självklart de med ljusblått. Fast de klassiska ska oxå inhandlas till dagisstart.
Sen funderas det starkt på det här med vinteroverall till prinsen. ska man köpa Reima eller från Pop, just nu lutar det mot Pop men kanske tänker jag om eftersom vi snart är på väg till andra sidan Östersjön, Reima har ju en tendens att vara mycket billigare där.

På tal om andra sidan Östersjön.. Idag ringde min kusin Jenny, jätte roligt♥! har gått alldeles för lång tid sen vi träffades, men kanske korsas våra vägar snart? Ibland saknar jag att ha släkten nära...

En annan rolig sak är att snart kommer min farmor hit♥ Som jag har längtat. Min farmor är topp modern och vi delar absolut intresserna shopping och loppisar:) Så roligt vi ska ha farmor♥

En av mina bästa vänner fyller år idag- Jessica.
Grattis hjärtat vi ska fira så fort du kommer hem från Mallis♥

Jag och Daniel har börjat följa en serie på 4:an Harpers island, så nu ska mysa med kvällsfika framför tvn och sen väntar sängen.. ska försöka kliva upp tidigt imorgon.

God natt!

Kommentarer

  • sofia säger:

    Hej,

    fick du mitt mail här om dagen. jag har inte börjat skriva någon resedagbok på nätet, men jag kan maila lite bilder om du vill. Jusst nu är vi i bryssel det verkar vara en mysig stad. När ska ni åka till finland?

    Kramar från sofia

    jag saknar er,

    2009-07-08 | 00:49:29

Kommentera inlägget här: