Josefins Värld

Tjolahopp tjolahej

Kategori: Vardag



Vill bara säga tack till alla våra underbara vänner, bekanta, nära och kära♥
Jag tror aldrig att vi haft så många underbara människor runt om oss som vi har nu♥
Efter mina år hemma har jag kommit fram till att människor med negativ energi ska man absolut inte ha nära sig, människor som gör en ledsen, irriterad, besviken gång på gång det är bara att klippa banden. Det finns så många andra underbara människor som man kan dela glädje med istället.
Usch vad jag avskyr så kallade "energitjuvar".

Tur att jag inte har nån i min närhet längre:)

Pussisar!

Kommentarer

  • Erica säger:

    Mm, det där känner man igen. Fast hur blir man kvitt energitjuvar utan att såra...?

    2009-07-10 | 22:41:03
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/
  • jessica säger:

    Du har så rätt! Men det är lättare sagt än gjort, tyvärr. Samma med sk vänner där allt är på deras villkor :(

    2009-07-11 | 12:33:31
    Bloggadress: http://noica.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: