Josefins Värld

Sköna Söndag

Kategori: Vardag

Idag har vi en sån där ta igen oss dag, Jag och Elias myser just nu framför tvn och Daniel är ute och målar lite brädor till huset.
Vi hade en jätte mysig dag igår, Vädret och sällskapet va strålande. tror inte vi va hemma förrens elva tiden?
Jag ska lägga in lite bilder senare idag tänkte jag.

Tydligen ska de ha öppnat en glassbar i Skatan? Tror vi måste ta oss en tur senare och titta..

Hoppas ni andra har en underbar Söndag!


Till min underbara hemliga läsare:
Vad är det du är så konfunderad över? Att jag lever lyxfruliv (som du så fint kallar det) eller att jag inte ler på några bilder?
Denna bloggen skriver jag för att min familj, mina vänner och Elias då han blir äldre ska kunna titta tillbaka. Och som tur är så vet ju alla mina nära hur jag är som person- det vill säga glad för jämnan,  Men kanske har du rätt i det du skriver?, har inte tänkt på att jag inte ler på alla bilder, har lixom bara blivit så.  Kanske ska jag tänka på det nästa gång jag lägger ut en bild? Hur som helst hemliga läsare önskar jag dig en underbar Söndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: