Josefins Värld

Sista dagen..

Kategori: Vardag

Idag har det varit sista dagen som farmor är här, imorgon bitti åker de hem *snyft* Dessa dagar har varit så roliga:) Min farmor är den bästa, man kan prata med henne om allt. Jag kommer sakna dig massor farmor, hoppas vi ses snart igen:)
Och tack för alla fina saker, jag och Elias har blivit alldeles för bortskämda. Vi älskar dig farmor♥

Idag har vi hunnit med en sväng till Birsta, jag, Elias,farmor, mamma och pappa. Vi shoppade lite smycken på rea på Glitter och farmor köpte shorts till Elias från PoP:) sen gick vi en sväng på Ikea och farmor köpte kastrull och filt medans jag köpte ett durkslag. sen avslutade vi turen med att äta lunch/middag på Ikea. Min familj är den allra bästa♥

Imorgon börjar ny vecka igen, Daniel ska jobba tills på Onsdag sen välkommnar vi semestern:) Halleluja, äntligen!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: