Josefins Värld

Pappa bus

Kategori: Vardag





Just nu är pappsen verkligen favoriten, så fort Daniel kommer hem blir Elias som tokig, han bara sträcker upp armarna och vill att han ska springa med honom på ryggen:)

 Man märker att Elias härmar precis allt som Daniel gör:)
Ikväll har Elias lärt sig att göra kullerbyttor, häftigt eller hur? Och igår lärde Daniel honom att spotta, kanske inte riktigt lika häftigt det, men gud så söt ungen är♥

Jag och Elias har haft världens underbaraste dag idag. Vi har myst, varit ute och hoppat i vattenpölar,plockat blommor,pratat i telefonen med en massa underbara människor m.m Livet är underbart!
Dessa mysdagar som jag har nu med Elias kommer jag sakna massor då jag börjar jobba.
Usch på tal om jobba snart är det dags...tiden går alldeles för fort.

Imorgon ska vi dejta världens bästa Maria och Isak, hoppas att vädret är bättre imorgon.

Nu ska jag återgå till att titta på Harper´s Island.

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: