Josefins Värld

Onsdag och Torsdag

Kategori: Vardag

Igår spenderade vi dagen i Bönhamn med Jessica och Andreas♥ Blev inte där allt för länge eftersom min mage har krånglat i några dagar, jag måste ha ätit nått dåligt eftersom ingen annan blivit sjuk, men idag känner jag att efter massor av sömn börjar jag bli bättre:) Jippie! ingen höjdare att ha ont i magen och speciellt inte då man lider av kräkfobi:(

Men hur som helst va det jätte mysigt så länge det varade. Vi åt god lunch på Hilmas café och avslutade såklart med god efterrätt (inte jag då med tanke på magen).

Det är så fruktansvärt skönt med semster!








Idag har vi haft mysigt sällskap av Anna- Karin,Jim och lilla Ossian♥ Jätte mysigt med spontanbesök:)



Nu ska jag äta en glass, Daniel har precis varit på Glassbilen..

Kramar

Kommentarer

  • Ankis säger:

    haha! Jaaa det var ju tur att bilden var tagen på avstånd må jag säga. kanske Elias lyckades fånga en snyggare bild. ;)

    2009-07-30 | 19:24:52
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: