Josefins Värld

Middag hos våra allra bästa vänner

Kategori: Vardag

Idag på eftermiddagen ringde Erica och Robin och bjöd oss på middag:) Och det tackar man ju absolut inte nej till.
Vi har haft lika roligt som vanligt.
Ganska avundsjuk på Erica är man ju med tanke på att hon håller på att fixa  en Walk in closet som såklart ska målas rosa.
Jätte bra kommer det bli, jag vill oxå ha.. Och dessutom när vi sitter där inne och tittar på Ericas klänningar skor mm. får jag syn på hennes gamla Louis Vuitton väska och gissa vad? Erica ger bort den till mig! Så nästa fest jag går på ska jag glida in med min "nya" Lv kuvertväska hihi. Tack så mycket darling, Du är den bästa♥

Nu ska jag och  Daniel sätta oss framför brasan och bara vara en stund..

Imorgon börjar förhoppningsvis Daniels sista jobbvecka?


♥Bästa vänner♥
Här testas skor för fulla muggar...

... och Robin ville ju inte vara sämre så han testar en jacka/fäll(?) :)
och nej han är inte singel... :)

Nu ser vi så där olyckliga ut igen....

... Ända tills Erica tog tag i kameran :)





Kommentarer

  • Erica säger:

    heregud ja ser ju ut att vara 40 år! o spana barret =)

    2009-07-13 | 00:08:05

Kommentera inlägget här: