Josefins Värld

Måndagsbestyr

Kategori: Vardag

Idag har vi varit på BC med Erika och Ines. Vi tog en fika och tittade i lite affärer. Blev ingen lång shoppingtur idag eftersom att Elias inte va på sitt bästa humör. Hittade iallafall en rea kofta och shorts till Elias på PoP. Bästa sällskapet hade vi iallafall♥Tack för idag brudar!

Känner mig faktiskt inte direkt shoppingsugen.. känns som att alla butiker är fyllda med rea.. och visst är det roligt att handla på rea.. i typ 2 dagar sen vill man ha nytt nytt nytt. men fast höstkläderna kommer behöver ju inte sommaren ta slut för tusan! Nä mera värme och mer nytt i butikerna så man får slösa lite av förmögenheten ;) hehe

Efter shoppingen åkte jag och Elias till mamma/mormor och åt middag. Jag är så lyckligt lottad som har en sån underbar familj♥ Min mamma och pappa är de bästa! Alltid ställer de upp och hjälper oss vad tusan de än är vi har fått för ideér ;)
Min mamma och pappa är så underbart snälla med varandra, och aldrig stressar de upp sig i onödan. Jag hoppas att jag och Daniel är lika lyckliga då vi blir äldre. Jag tillhör verkligen gruppen som tror på evig kärlek, Och jag ber för att jag och Daniel alltid kommer vara tillsammans och ge Elias samma trygga uppväxt som jag själv fått. Både jag och Daniel är överens om att växa upp i en "kärnfamilj" är det allra bästa! (Självklart i den mån att alla mår bra)
Tack Daniel och Elias för att jag får vara fru och mamma.♥ Jag älskar er för alltid♥

På tal om nått annat.. Jag har slingat mitt hår, väldigt ljust.. så ljust att jag tror.. hmm imorgon ska en ny färg inhandlas..

De har fått in en Hello Kitty mugg på Lagerhaus! måste ha, jisses vad jag skulle vara på bra humör varje morgon då den använts :)

Vad mycket strunt jag skriver nu...

Ska lägga ner lite energi och leta ett hotell i Sthlm istället..

kramisar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: