Josefins Värld

klänningsbekymmer

Kategori: Vardag

Varför går jag bara inte och lägger mig?? jag kommer vara jätte trött imorgon då vi ska upp tidigt och åka på vernissage.
Jag har grym beslutsångest vad jag ska ha på mig.. Jag som brukar ha allt planerat :)

Va iallafall hem till mamma och pappa en sväng ikväll och frågade dem vad de tyckte om mina klänningsproblem.. snacka om i-lands problem haha. självklart gjorde vi en massa annat skoj oxå. tror jag höll på att skratta ihjäl mig  åt pappa.. :)

På vägen hem mötte jag Erika som va ute med hunden. självklart passade jag på att fråga henne om klänningarna oxå:) Kanske får det bli Erikas val? Det är så roligt att bo i ett riktigt villaområde. Och Erika är ju verkligen den absolut bästa grannen:)

Kanske ska jag sova en stund på mina i-lands problem hihi.)

kramisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: