Josefins Värld

Hipp hipp hurra

Kategori: Vardag

Idag är ingen vanlig dag för det är syster/moster Sofias födelsedag!
Grattis Sofia, hoppas du får en underbar dag där nere i Europa, är du i Italien nu?
När du kommer hem ska vi äta massor av Jordgubbstårta:)
Vi saknar dig!
Puss!



Världens bästa moster/syster



Idag tror jag bestämt att vi ska få besök? Eller va det imorgon? Måste genast ringa och kolla.. Hoppas att de va idag?

Jag längtar så oerhört tills Daniel får semester, då kan vi pyssla med huset och åka på "små" utflykter.. Bara några dagar kvar nu...

Igår kväll tog vi en snabb shoppingtur med mormor, Jag skulle egentligen köpa en ny vit matta på Ikea men den va såklart slut. så ett par trosor till mig och lite pyjamaser till Elias fick följa med hem.
Hittade jätte fina Tiger underkläder på Twillfit som dessutom va på rea men Elias hade ingen lust med att mamma skulle prova en massa, så kanske åker vi ut ikväll igen?De hade en hel del bra rea på badkläder oxå, så ska ni till Birsta idag är det absolut värt ett besök.

Nu ska dammsugaren få arbeta lite.. :)

Hoppas ni får en underbar Tisdag!

Kramar






Kommentarer

  • sofia säger:

    Tack så mycket, jag saknar er också. vi är på franska rivieran. Vi ses snart, JOrdgubbar lät väldigt gott

    2009-07-14 | 23:01:21

Kommentera inlägget här: