Josefins Värld

Drakborgen

Kategori: Vardag

Idag valde jag,Elias,Maria och Isak att fara på Drakborgen med tanke på att vädret var/är kasst. och jag tror då alla barnfamiljer i Sundsvall tänkte samma som oss. det var massor med folk där och Elias va till en början väldigt blyg, ville helst sitta i mammas knä, men efter ett tag  när han kollat över läget så satte lekandet igång:)
Det är en fröjd att vara med Maria och Isak:) Aldrig några problem och både jag och Elias trivs riktigt bra i deras sällskap. Vissa människor är bara helt underbara av naturen ;) Tack underbaringar för idag♥

Elias va helt slut efter allt lekande idag så han tar just nu en eftermiddags nap, och jag ska passa på att stryka lite innan min stora prins kommer hem.

Trevlig Fredagkväll!


Sötaste Isak. varför ska man stå bredvid bordet när man kan sitta på det? :)

Elias hittade en drake som  han kramades med.

söta

min underbara prins

Isak♥

Kommentarer

  • Ejkej säger:

    Härligt värre! Jag ser fram emot massa bus på drakborgen jag med, men blir nog inte förrän nästa sommar. ;)

    2009-07-10 | 21:59:35
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/
  • erica säger:

    Jossan!!! Vi måste umgås och ha utredning snart =) måste ju vara typ 7 månader sen sist, känns de som iaf, haha. Puss!

    2009-07-12 | 04:29:00

Kommentera inlägget här: