Josefins Värld

Dagen som gått...

Kategori: Vardag

Idag startade jag dagen med en lång sovmorgon medans prinsarna startade lite tidigare med en massa lek.. ;)

Som vanligt då jag sovit länge blir jag rastlös på en gång så jag tvingade med boysen för att åka och titta på kläder till Elias på Pirum parum, hittade lite fina reafynd- perfekta dagiskläder:)
Sen tog vi en snabbis till Birsta på Barnens hus, Daniel har länge tjatat om en bilbana- matta till Elias. och trots mattans hemska färger blev jag övertalad om att den skulle passa i hans rum -not! men vad gör man inte för dem man älskar mest.. så nu ligger det en bilmatta i alla världens hemska färger på golvet i prinsens ljusblåa rum ;)  Och behöver jag säga att Elias gillar den massor :) och det är ju faktiskt huvudsaken, Elias är viktigast!

Efter våran lilla åktur kom en av mina allra bästa vänner på besök - Jessica♥ Alltid så roligt när hon kommer, och vi kan verkligen prata om allt, älskar dig vännen♥ som vanligt då vi träffas har vi en tendens att äta alldeles för mycket.. vi började med spaghetti & Köttfärssås sen blev det klappgröt och till efterätt godis, och till kvällsfika smörgåsar herregud att vi aldrig lär oss jag är så mätt ännu, huva.. Men roligt hade vi:)

Jisses vad mörkt det är ute nu på kvällarna, Daniel är iväg en snabbis och mörkrädd som man är känns det faktiskt lite kusligt ute. jag vill ha sommar och massor av ljus ute! detta vädret suger ju.
Hoppas Daniel kommer snart...

Nu ska jag på dejt med John Blund imorgon ska vi nämligen på utflykt med Jessica och Andreas och då vill man ju vara pigg och glad, jag har gått och lagt mig alldeles för sent på sistone, skärpning Josefin! snart är vardagen här igen och då blir det absolut inga sena kvällar..

kramar Josefin


Bilbana-matta lek :)

Fina Jessica

Min älskade prins, det underbaraste som finns, mamma älskar dig prinsen♥

Kommentarer

  • Ejkej säger:

    Haha! Du vet väl att han kommer revoltera mot allt ljusblått snart! ;)

    2009-07-29 | 10:42:23
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/
  • SaraEu säger:

    daniel visar hur man ska köra bilarna på banan! =) är de nästa vecka ni åker till sthlm eller denna?

    2009-07-29 | 15:42:22
    Bloggadress: http://saraeu.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här: