Josefins Värld

På väg

Kategori: Vardag

Vi kom alldeles nyss in efter en promenad, Träffade en supergullig mamma på vägen och det visade sig att våra killar va nästan exakt lika gamla, så härligt när man möter glada och trevliga människor:)
Det som va mindre trevlig på promenixen va att en stor hund, ja då menar jag verkligen jätte stor kom springande rakt på oss huva och jag som är så rädd för hundar. som tur va så kom ägaren springandes efteråt men det där lilla räckte ju för att mitt hjärta skulle fara upp i halsgropen, Elias däremot förstod nog inte faran utan skrattade istället.. go ungen♥
Jaja slutet gott allting gott:) Men det kommer dröja innan jag går förbi det där huset igen...

Nu ska jag skynda på och göra mig klar. Vi måste fara en sväng till stan, har lite saker som ska inhandlas bla:
  • Vit tröja till Elias (ska ha den på fotograferingen)
  • Metalic ballonger (oxå till fotograferingen)
  • Foundation (till mig såklart, Dior har kommit med en flytande mineral foundation) 
  • Svarta leggings
  • Present till Maggan
Ha en härlig eftermiddag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: