Josefins Värld

Fredags planer

Kategori: Vardag



Äntligen Fredag, Jippie! absolut bästa dan på hela veckan!
Idag har vi planerat att åka och handla mat och godis.. vadå det är ju Fredag..
Fredag innebär ju äta god mat, godis och se på Lets Dance.
Kanske ska vi ta en promenad oxå? Egentligen hade vi planerat att fara och bada med Ingela och William idag- men de är då väldigt osynliga..:( Antar att de fått förhinder..???? jaja sånt som händer får ta igen det nästa vecka.:) Har hört så många som berättat att det är så mycket folk på badet på helgerna, så därför va det ju kanon att Ingela berättade att de värmer upp vattnet på fredagarna.

Och alla ni nära som undrar om vårat hemliga projekt- Vi har inte hört nått än!


Kramar



Kommentarer

  • Ingela säger:

    Vi är förkylda och lite svårt med astma....så ett bad passade sig inte. Jag trodde inte vi hade bestämt nåt. Du får ju ringa oss om du så hemskt gärna hade velat åka idag...jag menar istället för att göra såhär:( Jätte tråkigt, verkligen. Förstår om ni blir besvikna på oss, men nu är det faktiskt så att min familj alltid går först för mig. Om den ene eller den andre i min familj vill något annat...eller inte mår bra, så går det först. Om man inte kan ta det, så är det så. Jag har inte sett någon anledning att förklara mig på nåt sätt, men om man då kräver det är det bara att fråga mig. Tråkigt att bli så missuppfattad. Är det verkligen så svårt att tro att man inte har några baktankar med saker och ting. Tråkigt! Hoppas du/ni fått en liten förklaring till "två" inställda badturer.

    2009-01-23 | 21:06:59
  • sofia säger:

    Vilken fin bild

    2009-01-23 | 22:20:32
  • erica säger:

    vilka snygga tofflor, vem har han fått dom av tro =)

    2009-01-24 | 16:28:10

Kommentera inlägget här: