Josefins Värld

tvn hänger kvar än..

Kategori: Vardag

Jag har blivit en riktig nattuggla! vad tusan gör jag uppe än?? Kanske ska tillägga att tvn verkar funka som den ska, än så länge iallafall... men jag är då väldigt skeptisk, känns som jag måste hålla koll hela tiden, Inte direkt så att man lägger sig på soffan och drar filten på sig och sover till fem imorgon bitti, vem vet om man vaknar utan bostad då..
Detta måste verkligen fixas, det finns ju inget bättre än att somna på soffan..

Imorgon är planen att plocka undan Elias kläder som han växt ur, Vi har äntligen varit och köpt kartonger på Ikea så nu tusan ska det bli ordning och reda! Man vet ju aldrig om det blir att använda dem igen? Hur som helst så är det alltid skönt med ordning och reda.

Hoppas att Elias får sova hela natten, han är verkligen inne i en period då han har svårt att somna och sover oroligt. Jag antar att han drömmer en hel del. Mammas lilla prins! Ikväll vägrade han först att somna och jag kunde inte riktigt förstå varför han va så orolig, sen visade det sig att han ville ha sin Mumin med sig i sängen. gullunge! vissa barn har en gosig trasa medans Elias har en hård gummi Mumin, haha min Elias är så underbar♥ Ska försöka imorgon ikväll att ha med Mumin på en gång då han lägger sig, kanske somnar han på en gång då?

Kanske borde nu mamman ta  Mumin och lägga sig oxå?
 Sov gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här: