Josefins Värld

Trötta Onsdag

Kategori: Vardag

Idag är jag trött!!Konstigt nog.. jag har sovit hela natten, men känner mig ändå riktigt slö i kroppen? Tror nästan att det måste bli lite lite shopping idag så man vaknar till liv ;)

Igår kväll tror jag att våran tv gav upp. Sofia va här och precis då hon ska gå hem och ställer sig upp kommer en superstark doft av el, uscha uscha. Som tur är reagerar vi snabbt och drar ur sladden. men jisses vad det luktade här. sen så börjar man ju givetvis tänka på tänk om jag inte varit hemma och tvn varit på, hade allt brunnit ner då? Huva nä nu ska jag absolut bättra mig med allt som har med el att göra och jag ska absolut alltid stänga av tvn då jag åker nånstans. Men det tråkig (fast jag har en stark känsla av att Daniel tycker det är bra) är ju att vi måste köpa en ny tv, vilken härligt lagom utgift nu i Januari (kanske ska stanna hemma från shoppingen idag, haha) Undrar om man får lämna in önskemål om vilken färg man vill ha på tvn? Isåfall snälla Daniel köp en vit tv!!
....

Ha en underbar dag
kramar



Ute på promenad igår. Undrar om vi hinner med en promenad idag oxå?




Kommentarer

  • erica säger:

    Neej!! va ska vi nu kolla på tjejfilmer på =)

    puss

    2009-01-14 | 15:09:22
  • Anonym säger:

    Samsung har en vit platting!

    2009-01-14 | 21:51:18
  • Emilie säger:

    Hej och tack för din hälsning! :-)

    Jo dagarna är helt klart låååånga. Och inte kan man tänka på så mycket annat heller, bara tjatar om det här heeeela tiden. Men det är ju skönt när man vet att man inte alls är ensam om vänta "för länge"!



    Läskigt det där med TV:n förresten, verkar ju helt klart lugnast för husfriden att skaffa en ny, jag skulle i alla fall inte ha nerver att lita på den gamla!



    kram/Emilie

    2009-01-15 | 07:14:49
    Bloggadress: http://floffenskrypin.blogg.se/
  • Ankis säger:

    Våran TV gick också sönder... i fredags, precis när vi hade hyrt film. Dock ingen läskig lukt, men plötsligt gick den bara inte att slå på. Hmmm. (och ja vi kollade att sladden var i väggen ;)) Så det var bara att bege sig iväg och köpa en ny!

    2009-01-18 | 21:54:03

Kommentera inlägget här: