Josefins Värld

Torsdag

Kategori: Vardag

Vilken underbar morgon. Solen skiner just nu in på oss då vi sitter i köket. Det är så härligt med solen, tror att jag aldrig någonsin längtat så mycket till våren/sommaren som jag gör iår:)

Idag ska vi fara och hälsa på Ingela och William, Vi hade egentligen planerat en dag ute, men jag tror nästan det är för kallt? ( här är det 10-).  I vilket fall som helst ska det bli roligt att se Elias leka med William, de är ju i stort sett lika gamla (skiljer endast 10 dagar).

Nu dags att göra oss klara

Tittar solen fram hos er oxå? isåfall passa på att njuta!

Kommentarer

  • madde&wilmer säger:

    hej!!



    ja har fått ett nr som jag ska ringa men dom är svåraatt få tag i:-(måste få hjälp med detta!!det tar upp hela mitt liv tänker påd et varje dag ocg är rädd!vadskönt att hitta någon likasinad!!!!:-)

    2009-01-15 | 12:12:36
    Bloggadress: http://busprinsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: