Josefins Värld

Söndag kväll

Kategori: Vardag

Hela den här helgen har vi tagit det lugnt och bara myst. Vi har varit ute massor och åkt pulka och gått på promenader, Vi har även hunnit med att "kasta" ut julen. Jisses vad tomt det blev då granen försvann..

Nu på kvällskvisten har jag haft lite tid för mig själv, jag har duschat superlänge, rakat benen, klippt naglarna, gjort ansiktsmask, rullat upp håret på hårrullar, målat tånaglarna så nu är jag på G igen. kanske lite knasigt att locka håret till natten, men det va så längesen så jag blev bara så sugen på att testa hur det blev. men jag gissar nästan att jag har lite för kort hår ännu? Men nu är jag iallfall en ren mamma som är redo att möta en ny vecka med nya mål( låter nästan som att jag bara duschar på Söndagar, haha)

Ser att klockan bara är åtta, men min prins är så trött så jag tror jag gör ett försök och lägger honom nu. Sen ska jag se på 5:an är visst nått program om trollkarlar eller rättare sagt de avslöjar en massa..:) Det måste man ju bara se, eller egnetligen kanske man inte vill veta? jag tror ju skarpt på att de verkligen kan trolla ;)

Ha en mysig Söndagkväll
kramar



Spelar  fotboll i helgen

Nya handskarna är på :) Köpte dem då vi va i Finland, kan säga att de va mycket billigare där.

Gör snöänglar med pappa♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: