Josefins Värld

Så här är det!

Kategori: Vardag

Min blogg fungerar om en dagbok för mig! Jag skriver här bla för att Elias när han blir större ska kunna gå in och titta hur vårat liv såg ut då han växte upp, skriver även här för att jag har mycket släkt och vänner som inte bor i närheten.

Efter diskussioner nu på morgonen lutar det åt att bloggen kommer bli lösenordsskyddad, ska fundera under dagen... Känns kusligt när man inte vet vilka som läser!

Vill passa på att ge alla tjejer/kvinnor ett tips idag: Va inte å elaka med varandra, aldrig bra att ge sig in i saker som man inte har att göra med, människor blir bara sårade i onödan. Kom ihåg vi är bara människor. Alla kämpar  på bästa möjliga vis!

Njut av dagen

Kommentarer

  • IdaB säger:

    Men vad har hänt nu?

    Om du väljer att sätta lösen på den så vill ju jag ha det :) Gillar att läsa om dina projekt odyligt :D

    Kram

    2009-01-24 | 18:51:38
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se
  • frida säger:

    Om du ska skaffa lösen vill jag gärna ha det, är väldigt roligt att följa Elias uppväxt på avstånd då vi inte har träffats på Väldigt länge. Kram

    2009-01-25 | 01:32:09
  • SaraEu säger:

    ja om du skaffar lösen så får jag gärna det ;)



    måste bara fråga, har ni kvar Elias Gåstol? isf får vi pruta fram ett pris för den till Viktor? ;-)

    2009-01-26 | 09:27:14
    Bloggadress: http://saraeu.bilddagboken.se
  • vickan säger:

    förtår om du vill lösenordsskydda.. man vet aldrig vilka som läser. Men jag vill gärna ha lösenordet isf =) Hoppas ni mår bra ananrs =)) kram vickan

    2009-01-26 | 21:41:51

Kommentera inlägget här: