Josefins Värld

Mamma-spa -stund

Kategori: Vardag

Nu har jag haft en riktig skön mamma-spa-stund. Jag har både gjort ansiktsmask, hårinpackning och sedan smörjt in mig med mitt nya kroppssmör:) Och självklart har jag typ duschat i en timme ;)

Bjuder på en bild på alla produkter som jag använt:)

På tal om spa. Jag och Daniel fick presentkort i julklapp undrar när Daniel har tid?

Det är så skönt när all sjukdom är borta, Jag har verkligen städat bort alla bakterier nu och jag vill inte ens se åt tvättmaskinen... Men jag är så stolt över mig själv! Tror nästan att vi måste fira detta på nått sätt....
Denna veckan ger jag mig själv "dagens ros" varje dag :)




Kommentarer

  • erica säger:

    är de körsbärskroppssmör?????!!!!!

    2009-01-23 | 00:08:18
  • erica säger:

    ja verkligen, det blir mitt nästa inköp kan ja lova!

    ja ringer dig imorrn, god natt!

    2009-01-23 | 01:12:09

Kommentera inlägget här: