Josefins Värld

Hemma igen

Kategori: Vardag

Nu är vi hemma i Svedala igen:) Har varit jätte roligt/skönt att vara borta ett tag men ni vet ju borta bra men...
Vi har iallfall haft en jätte härlig vecka. Och framför allt så har vi haft en välbehövlig paus:)

Ikväll har vi varit hos Elias farmor. Vi hade turen att träffa Sara och lilla Viktor som är på besök i Norrland, Jisses vad söt Viktor är, jag kan absolut inte tänka mig att Elias varit så liten.
Vi har iallfall haft en jätte underbar kväll och vi fick massor av underbara julklappar:)(vi bytte julklappar ikväll eftersom vi inte kunnat träffats tidigare) Dessutom fick vi med oss nybakat bröd hem. Min svärmor är en riktig hejare på att baka♥

Imorgon planerar jag att absolut inte göra nått!! Jo tvätta, men annars ska jag bara slappa på soffan, kanske tar jag inte ens av mig pyjamasen...

Ha en härlig kväll
kramar




Jag och lilla Viktor (Daniels syster Saras barn)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: