Josefins Värld

God natt

Kategori: Vardag

Ikväll är jag så himla trött så jag tror att jag ska gå på dejt med John Blund genast;)
Jag har haft en alldeles underbar kväll tillsammans med Jessica, synd bara att tiden går så fort... Men lite små inköp hann vi med:)
Mamma/mormor ligger hemma och är förkyld så vi köpte lite grönt te till henne, tror faktiskt hon blev riktigt glad:)

Men nu dags för sängen..

God natt







Jessica testar mössa på Peak



När vi shoppat klart va vi ju självklart hungriga...



Mamma på mcdonalds



Tack Jessica för en underbar kväll!



Kommentarer

  • Ingela säger:

    Kanske jag och William ska åka med pappan till matfors idag och kika in. Stort behov! Tack så mycket för utmärkelsen. Skäms för att säga men jag får inte till att länka till någon, så Andreas ska få hjälpa mig. Är så nollställd på detta så. Den är påväg in i min blogg så att säga:)

    Kramen!

    2009-01-27 | 14:40:31

Kommentera inlägget här: