Josefins Värld

Flytta in hos mig?

Kategori: Vardag


Denna Hervè Lèger klänning står högt upp på min önskelista. Vad jag än läser eller ser så dyker det alltid upp en sån här klänning på nån bild eller på nån "kändis" Och det måste ju betyda att den vill flytta in hos mig? ;)
Denna klänning är gjort i ett sånt material att den döljer alla skavanker och håller in på rätt ställen:)

Synd bara att försäkringskassan inte betalat ut mina pengar, denna skulle ju ha passat perfekt till helgen;)
Kanske ska jag testa Daniel...
-Älskling jag har hittat en klänning jag verkligen behöver.. Vad den kostar?
hmm finns faktiskt en billigare modell från 6995 sek;)

Vaddå testa kan man ju alltid, jag har ju trots allt världens underbaraste man, Och en ny klänning behöver man ju ibland;) Och dessutom har jag ju övertalat honom förr...


(bild från net-a-porter)

Kommentarer

  • erica säger:

    gaah, dom e ju såå snygga, jag vill ha den som är röd, beige o typ grå!

    synd att vi har fyllt år redan..

    2009-01-28 | 13:30:55

Kommentera inlägget här: