Josefins Värld

Chocklad och gammal tidning

Kategori: Vardag

Just nu är vi hemma hos mamma/pappa/mormor/morfar och bara tar det lugnt. Egentligen skulle vi ha varit iväg och firat Daniels mamma/Elias farrmor idag, men eftersom att Elias inte är riktigt på topp ännu så åkte Daniel iväg själv. Tråkigt, men sånt som händer. Hoppas vi kan träffas snart igen♥
Elias och jag passar på att ta det lugnt och bara njuter av att det är underbara Lördag!



Detta ska jag sysselsätta mig med nu, och ja det är choklad (jag gillar ju inte chocklad) men jag fick bara ett sånt supersug efter just chocklad, ibland får man för sig knepiga saker.. och när jag bläddrar lite snabbt i tidningen ser jag att det är ett gammalt nummer med massa jultips mm, huva vem vill tänka på julen nu? Men nått intressant måste ju finnas att läsa??







Kommentarer


Kommentera inlägget här: