Josefins Värld

Bakning pågår

Kategori: Vardag

Här hemma håller jag på att städa för fulla muggar samtidigt som jag bakar semlor:)
Jag har försökt fått Elias att somna hur länge som helst nu men utan resultat. så nu testar jag en sista gång med Mumin på tvn till hjälp och funkar inte det så måste han hoppa över sin nap idag, annars kommer han bli väldigt olycklig ikväll, känns som att det är svårt att få honom att somna på kvällarna ändå, måste verkligen försöka få till rutinerna ordentligt.

Jisses vad kallt det är idag! Vi har inte ens varit utanför dörren... Såna här dagar passar det bra att städa och strosa runt i pyjamasen;)
Så fort Daniel kommer hem ska vi fara och handla (jag slapp igår) tror vi ska äta nått riktigt gott ikväll och titta på Lets Dance? ska bli så mysigt att umgås med mina älskade som betyder allt för mig♥

Nu dags att grädda bullarna

Kram



Bild från vår mysiga Finlands resa, här tar vi lite paus i hytten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: