Josefins Värld

Välkommen Måndag och Februari

Kategori: Vardag

Prinsen sover, stackaren har nu åkt på en riktig snor/host förkylning, Och jag som trodde vi  skulle klara oss när febern försvann..Huva huva! Men sömn är ju trots allt den bästa medicinen så jag låter honom sova hur länge han vill idag.

Jag har precis duschat och nu ska hårrullarna i bara håret torkar. Ikväll ska jag till Erika på inredningsparty, ska bli riktigt spännande att se vad de har att erbjuda? Jag i min tur har bjudit med Jessica och Erica, perfekt att båda kunde komma, alltid lika roligt då vi har möjlighet att träffas tillsammans♥

Denna veckan är det massor som står på schemat.

Måndag: Inredningsparty
Tisdag: inget planerat, jo måste iväg och köpa paket till pappsen.

Onsdag: Pappa/morfar fyller år

Torsdag: Ska jag på fotvård:)

Fredag: Elias ska fotograferas och på kvällen ska jag på middag med tjejorna:)
 Lördag:  Middag med vänner

Söndag: Mysa mysa mysa med familjen


Nu dags att kila vidare..

Kom ihåg:
NJUT AV LIVET





Min underbara prins, vad vore livet utan dig? Mamma älskar dig så hjärtat spricker snart♥
(Kläderna Elias har på sig har han fått av mammas moster Maria, Tack♥!)

Kommentarer

  • Ankis säger:

    Vi håller tummarna för att det inte blir snökaos i helgen, för isåfall måste iaf ena halvan av oss nog ställa in middagsplanerna. Känns kanske som att någon inte vill att vi ska träffas. :(

    2009-02-02 | 21:18:04
  • Josefin svarar Ankis säger:

    Ja haha, vilken otur vi haft på sistone:(

    Men än ska vi inte ge upp:) Vi får höras närmare helgen, har vi tur kommer det inte mera snö nu, Kramar i massor

    2009-02-02 | 23:41:32
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: