Josefins Värld

Utmanad!

Kategori: Vardag

 Monica och Erica har som sagt utmanat mig att berätta 7 sanningar om mig själv!


Regler:

1. Länka till den som har taggat dig

2. Berätta sju sanningar om dig själv

3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg

4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade


Mina 7 sanningar:


1. Jag är otroligt envis, (mamma använder ordet manipulerande, haha) Får för det mesta som jag vill och går det inte vägen tjatar jag tills personen i fråga ger med sig, Talets gåva har jag absolut fått:)


2. Jag har otroligt svårt för att förlåta, och är riktigt lång sur


3. Jag är totalt beroende av dyra saker, Har man tappat begreppet när man tycker det är ok att köpa en väska för 20000??? Lyx ska absolut tillhöra vardagen!


4.  Jag samlar på pyjamaser


5. Jag är blå- Det vill säga moderat


6. Jag är otroligt rädd att det ska hända mina kära nått. Ett liv utan min familj skulle för mig innebära att livet inte är värt att levas.


7. Jag älskar semlor, skulle utan tvekan kunna äta 5 st på en gång!!

 

De 7 personer som jag vill utmana är:

Jag gör en Kristina och utmanar alla som känner sig utmanade :) Så varsågoda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: