Josefins Värld

Presenter och middag

Kategori: Vardag


Precis innan vi skulle åka till Monica och Fredrik kom mamma och Sofia förbi med paket till oss, Tack snälla underbara♥ snacka om lyx att bara få paket sådär hux flux ( vilka knasiga ord). Visst är diskhanduken med muffins underbar? den hade Sofia köpt till mig, och visst har hon rätt i att den bara är så jag:) Elias fick tröja från Pop av Sofia och mamma hade köpt tröja från Lindex. Mamma hade ju även köpt ljuslyktor från Ittala till mig som jag velat ha länge. Tack än en gång♥

Kvällen har varit jätte underbar med trevligt sällskap och jätte god mat (Monica är en riktig mästerkock).
Elias va på bra humör och lekte med en kille som hette Isak och va 4 år, så kul att se hur Elias är med andra barn, mammas duktiga  "Bubbas"♥
Tack underbara vänner  för en jätte mysig kväll!



Bus hos Monica och Fredrik


Frida, Monica och Fredrik


Elias och jag påväg


♥♥♥


Världens underbaraste prins♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: