Josefins Värld

Tisdag

Kategori: Vardag

Idag har vi haft en riktig kanon dag, vi började dagen med god frukost och sen mys i soffan. Efter lunch gick vi ut för att leka, jag tog med vagnen- tänkte ifall att han vill somna och mycket riktigt, prinsen la sig till rätta och somnade, Elias har varit inne i en period då han mer eller mindre vägrat vagnen men förhoppningsvis är det över nu?? När prinsen ändå sov  passade jag på att gå på en lång promenad, tyvärr hade jag mina Uggs på så jag behöver väl inte säga att jag va blöt om fötterna då vi kom hem.

Har oxå hunnit med att prata med min farmor i telefon, ibland är det så himla tråkigt att vi är så långt ifrån varandra:( Men till sommaren träffas vi! jag längtar!!

När mamma/mormor slutade jobbet idag åkte vi till BC (som Monica kallar det:) eftersom Mumin va där, Elias tittade lite tveksamt men va absolut ite så intresserad som jag trodde han skulle vara, Vi gjorde oxå ett försök att shoppa loss på Hm, men vi hittade inte nått vi ville ha, vi planerar att göra ett nytt försök imorgon...

Nu har jag tagit på mig min absolut mysigaste pyjamas och myst ner mig i soffan. Jag och Daniel ska äta varma mackor och titta på Andra Avenyn, en helt underbar kväll med andra ord!

Kramizar






Kommentarer


Kommentera inlägget här: