Josefins Värld

Onsdag

Kategori: Vardag

Just nu sitter jag och väntar på att Elias ska vakna, han har sovit i en och en halv timme så det börjar va på tiden att han vaknar.
Vi har planerat att fara på badhuset, vi har turen att världens bästa mormor/mamma kommer med. Vilken lyx det är att få vara med mamma/mormor så mycket man vill♥

Hur tusan är det möjligt att man har samlat på sig så mycket skrot, vi kommer bli tokiga innan allt är nerpackat! Idag har jag gett mig på att packa ner kläder som jag inte använder dagligen, blev mer än vad jag trodde....
Om Daniel inte ska jobba ikväll tror jag att det får bli en tur på Ikea och köpa mer flyttkartonger.
Men mitt i flytten får man absolut inte glömma bort att livet är underbart, jag är så tacksam för att jag har min underbara familj som alltid finns där till 100%. ♥

Men nu dags att packa badisarna:)


Ciao



En badande prins♥

Kommentarer

  • ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥ säger:

    Vilken söt badpojke :)

    2009-02-26 | 17:30:49
    Bloggadress: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: