Josefins Värld

Ny vecka

Kategori: Vardag

Idag valde Elias att slå upp sina blå redan vid åtta, Det va inte riktigt vad jag väntat mig och eftersom vi varit uppe alldeles för länge i helgen så är jag super trött idag, Men vad gör det att man är lite trött då man har världens underbaraste prins som pussar på en hela tiden:)

Gårdagen spenderade vi i Ramvik med Ebba och familj. Vi blev bjudna på god mat och tro det eller ej men alla barn  somnade samtidigt så vi fick massor av tid att bara prata och äta i lugn och ro:)  Efter vilopausen va det full rulle igen (förrutom Ella som valde att sova) Ebba och Elias lekte, badade, byggde lego, sparkade boll ja listan kan göras lång, roligt att se att de leker så bra tillsammans♥ tack underbara för en härlig Söndag♥

Ikväll planerar vi att fara till Härnösand eftersom Elias kusin Viktor, faster Sara och faster Emma är hemma och hälsar på, hoppas bara att Daniel slutar i bra tid?

Men nu antar jag att vi måste tvätta hur lite jag än vill, vi har snart inte ett rent plagg....

Önskar er en härlig start på veckan




Elias och Ebba badar♥

Endast lilla Ella ville vara med på bild:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: