Josefins Värld

Middag= pizza

Kategori: Vardag

Idag har vi varit super onyttiga och ätit pizza, Jag äter av nån konsig anledning alltid en vegetarisk pizza?
Elias, som idag ätit en bit av sitt livs första pizza tyckte det va riktigt Yummy:)

Så just nu har jag en mätt prins här som springer runt i sina nya shorts:), gud vad jag längtar till sommaren,
Jag va tidigare idag iväg och hämtade ett paket från Ellos. Jag har köpt en riktigt fin bikini, en strandklänning och lite sommarkläder till Elias. Hämtade på samma gång ett paket från Innerum, ni kommer ihåg inredningspartyt som jag va på i Måndags? Företaget som hade partyt va Innerum, riktigt fina saker till relativt bra priser.

När jag va påväg att hämta paketen sprang jag förbi en riktig "tant butik"  men i fönstret hade de hängt världens finaste tunika, en blå/svart rutig, perfekt att ha till vardags med svarta leggings, så den fick följa med hem.

Daniel,som är världens underbaraste åkte alldeles nyss iväg för att handla mat, han skulle hämta upp mina skor på samma gång + att äntligen har min berlock från Tomas Sabo kommit,Jippie! känns som jag väntat på den i en evighet.
Så underbart att Daniel åkte och fixade allt, känner mig riktigt förkyld:(

Har blivit lite bilder på sistone, men det ska det bli ändring på nu- eftersom jag fått en ny kamera:) Så jag antar att nu kommer bloggen bli överöst med bilder, haha

Nu ska vi bädda rent i sängarna
Kramar i massor


Kommentarer


Kommentera inlägget här: