Josefins Värld

Idag är ingen vanlig dag.....

Kategori: Vardag

....För det är pappa/morfars födelsedag, Hipp Hipp Hurra!




Igår låg jag hela dagen i sängen, vaknade på natten av att jag hade så fruktansvärt ont i ena bröstet, det visade sig att jag fått mjölkstockning! Usch och Fy, gjorde så ont att jag ett tag trodde att jag skulle stryka med.. Och dessutom fick jag 39 i feber.. Ringde till vårdcentralen direkt på morgonen och frågade om det verkligen är möjligt att få mjölkstockning då jag knappt ammar nu förtiden, Tydligen så kan man få det när som helst man ammar, lite eller mycket spelar ingen roll.  Idag mår jag iallafall bättre och nu tror jag att bara jag blir helt återställd ska jag sluta amma helt. Få se hur det går??

Men till nått roligare, världens bästa pappa/morfar fyller år idag, så ikväll ska vi dit och uppvakta honom. Vi har köpt en jätte fin Fred Perry tröja till honom, hoppas han gillar den (törs skriva vad vi köpt eftersom jag vet att han inte kommer läsa här idag)

Vad tusan är det med vädret? Det är ju superkallt hela tiden, vill ju ut i friska luften..

Ha en bra dag


Kommentarer

  • Monica säger:

    jag har utmanat dig i min blogg!

    2009-02-04 | 11:53:07

Kommentera inlägget här: