Josefins Värld

God morgon Lördag

Kategori: Vardag

Vilken underbar dag det är idag!
synd bara att det är så kallt ute, annars hade vi nog startat dagen med en lång promenad. Men att ligga inne och mysa på soffan är inte så tokigt heller:)

Daniel åkte just iväg och ska handla godis tills ikväll, och så fort han kommer tillbaka ska jag slänga i en hårtoning.

Ikväll ska vi ut och äta italiensk mat med Anna-Karin och Jim, ska bli så roligt att träffas och se Anna-Karins "tjockis" mage:)

Gårdagens tjejmiddag va jätte trevlig. Vi va och åt på Stekhuset och sen åkte vi hem till Monicas vän Lotta.Tack underbara vänner för en super trevlig kväll♥

Bjuder på lite bilder från kvällen:


Jag och min allra bästa vän Erica

Jenny och Monica

Så här såg jag ut precis innan jag åkte

Världens underbaraste Jessica

♥♥♥

Tydligen nått väldigt intressant som vi tittar på....

Lotta

Tjejorna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: