Josefins Värld

Hej..

Kategori: Vardag

Nu är jag sådär hemskt dålig på att blogga igen, men jag skyller på att vi passar på att umgås och mysa nu när vi är lediga. satt och funderade på tidigare om jag ska sluta blogga, tiden finns helt enkelt inte, sorgligt men sant, men då i nästa sekund tänker jag hur roligt det är för Elias att kunna titta tillbaka då han blir äldre, han älskar redan nu att titta på bloggen och bilderna. så jag tror minsann jag håller ut och fortsätter, nytt år imorgon kanske ska ett av mina nyårslöften vara att blogga mera? :)

Hur som helst så är ju julen så underbar, Vi passar på att umgås med människor vi älskar och bara njuta, vardagen smyger ju på en fortare än vad man tror, och tänkt imorgon välkommnar vi 2010. undrar vad detta året har att erbjuda?



Ikväll har vi haft supermysigt besök av Jessica och Erica♥ Erica bestämde sig snabbt för att inte vara med på bild  :)

Kommentarer

  • erica säger:

    Hihi, jag fastnar ju ändå inte =)

    2009-12-31 | 02:08:09

Kommentera inlägget här: