Josefins Värld

Hata snön?

Kategori: Vardag

Imorse klev vi upp tidigt- alldeles för tidigt. Åka och fira julmorgon på jobbet stod på schemat och så här i efterhand kan man ju fundera på hur jag tänkte då jag åkte? sämre väder än så här blir det nog inte.. fick iallafall sitta en timme i kö på vägen hem som tur var somnade Elias så jag slapp försöka underhålla honom, har en känsla av att han inte skulle ha tyckt att det var så jätte roligt att bara sitta i en bil och vänta..
Hur som helst så är vi nu hemma och jag vägrar gå utanför dörren igen idag, så allt jag hade planerat för dagen får snällt vänta tills imorgon, om det slutat snöa då vill säga:)

Kanske ska jag och Elias koka lite knäck nu? Det passar absolut perfekt en dag som denna!

Kram


Idag längtar vi tillbaka mer än någonsin...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: