Josefins Värld

Onsdag

Kategori: Vardag

Idag har det varit en lång och intensiv dag. Vi startade dagen med en cykeltur alla tre till mammamormor och pappamorfar. Hos dem åt vi lunch för att sedan stressa vidare, Daniel har varit iväg  och fiskat med Marcus medans jag och Elias har varit med mammamormor, Sofia och Uffe på stan.
Jag hittade äntligen ett jätte fint flecce set till Elias på Hm och ett par Puma skor till mig :)
 Efter våran shoppingtur åt vi middag på Max, (stackars pappamorfar va hemma och tvättade bilen men självklart köpte vi med oss hem till honom). kvällen har vi tillbringat hos mammamormor och pappamorfar med Sofia och Uffis *mysigt*
Elias va en trött och utslagen hjälte då vi for hem, tror inte ens det gick två minuter så hade han somnat:) Min lilla gulle prins♥

Dagarna går alldeles för fort! På Onsdag börjar Elias inskolning på dagis *pirrigt värre* Många tårar kommer jag att fälla innan detta är klart, men det är ju nått som jag vetat hela tiden att denna dagen skulle komma nån gång. Jag hoppas bara av hela mitt hjärta att Elias kommer att trivas, för det är ju det absolut viktigaste! min lilla baby prins börjar bli stor..

Nu ropar Daniel på mig, tydligen ska vi se på tv..

God natt!


Elias på stan

Äter glass på Charm

Mitt shoppingsällskap, ingen verkar ha velat vara med på bild förrutom Sofia ;)

Elias nya flecce set från Hm. superpris dessutom endast 98 sek/del

Mina nya "pumisar" som jag invigde då vi gick till lekparken:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: