Josefins Värld

Idag..

Kategori: Vardag

..Är ingen vanlig dag för det är mamma/mormors födelsedag!
Hipp hipp hurra!
Vi längtar tills du är hemma igen:)


Idag startade jag dagen med en promenad alldeles själv. Jag tog på mig hörlurarna och gympadojjorna och gick en riktig power walk, Härligt! Men det känns att det va längesen man gick på långprommis...

På eftermiddagen åkte hela familjen ut till Birsta. jag shoppade lite på Gina och sen gick vi över till Ikea bara för att få lite nya ideér, fick vi det? Nope, Känns som man sett allt tusen gånger.. eller så va det så enkelt att vi inte va på rätt humör?

Ikväll va vi egentligen bjudna till Erica och Robin, men eftersom att Elias inte sovit nått idag valde vi att stanna hemma, tråkigt men sant. Kanske kan vi träffas imorgon?

Nu ska jag umgås med min underbara man, vi började titta på en film igår som vi somnade ifrån kanske kan vi titta klart på den nu?

Kramar


Mina älsklingar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: