Josefins Värld

Dålig dag

Kategori: Vardag

Idag är det mesta bara tok:(
Jag är förkyld, som bara den, Elias är förkyld = ingen inskolning på dagis imorgon. Jag surar fortfarande för att Nk Kids va stängt pga ombyggnad ända tills 29 Augusti. Jag är tokless på allt vitt här hemma idag! Det betyder att jag iallafall bytt tyg på soffan till svart och inte är jag nöjd ändå, Vårat sovrum blir aldrig klart,
Ja idag är verkligen allt fel!

Tror att vi snart går och lägger oss till natten och vaknar på strålande humör imorgon istället!


Men visst är det ok att ha dåliga dagar ibland?

Kommentarer

  • SaraEu säger:

    usch att Elias blev sjuk med!!! när blir inskolningen istället då?

    Viktor vaknade med 38.9 i feber. vid 16.00 hade han 39,4... nu har han sovit i 2 timmar.. hoppas han blir bättre. hoppas ni blir bättre!!

    2009-08-11 | 19:28:17
    Bloggadress: http://saraeu.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här: