Josefins Värld

What a day:)

Kategori: Vardag

Vilken underbar dag det varit! Började med att jag och Elias bestämde dejt med Ingela och William. jätte mysigt. Vi åt lite lunch/fikade tillsammans och resten av tiden va vi ute och lekte vid huset. Tack för idag vänner♥

Efter dejten åkte vi iväg till Birsta, och tro det eller ej men på vägen dit visade bilen att det va 18.5 grader ute. ganska snabbt ångrade vi att vi åkt.. men vi fixade det vi skulle- present åt Isak och ute leksaker till Elias sen bar det iväg hemmåt snabbt som bara den, eller hemmåt och hemmåt vi fastnade hos mamma/mormor och pappa/morfar och tur va väl det för det bjöds på super god mat - Grillat. sen passade Danne på att byta till sommardäcken och jag och Elias lånade badkaret och bubblade. Tack för idag underbara mamma, pappa och Sofia, ni är de bästa♥

Elias somnade på 2 sekunder ikväll, man märker att det tar på krafterna att vara ute en hel dag. Jag är själv helt slut, så jag antar att John Blund kommer för att hämta mig ganska tidigt ikväll..??

Imorgon ska vi på 1 års kalas, mysigt värre, hoppas vädret är lika bra som det varit idag?

Ses imorgon!




Lite nya ute saker. eftersom jag är ett stort Hello Kitty fan så kunde jag bara inte låta bli att köpa dessa.  Och inte tror jag Elias har nått emot att det är en söt liten kisse på sakerna?? :)


Elias blöder inte! Vi har bara ätit hallon:)


Såpbubblor är så roliga:)


Varför sitta på traktorn när man kan  skjuta den framför sig?
Dagens Elias:
Tröja marimekko, byxor hm, tygskor skopunkten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: