Josefins Värld

Hemma igen

Kategori: Vardag

Elias och jag har alldeles nyss ätit spaghetti, blev lite knasigt med maten idag.. därför får spaghettin vara mellis:) men alla sätt är ju bra utom de dåliga:)  huvudsaken att prinsen är mätt och mår bra:)

Hittade panseér på Blomsterlandet, riktigt fina dessutom. Jag skulle egentligen ha velat ha enbart vita men fick nått knas för mig och köpte både blåa och vita, men jag tror det kommer bli riktigt fint ändå:)

Ett i-lands problem har dykt upp ;) Kan inte bestämma mig om jag ska köpa varmfodrade regnkläder eller vind/vattenavisande overall från PoP till Elias. just nu lutar det mot overallen. ska fara med mamma/mormor imorgon och kika, hon brukar vara bra på att bestämma åt mig när jag velar på :)
Elias älskar verkligen att vara ute (superbra är det såklart) så självklart ska han ha bra kläder som både passar i vind och vatten:)
Mormor  köpte en barn kratta till Elias i påskägget och det blev succe herrgud vad ungen krattar:) Min Elias måste vara den underbaraste i hela världen! Kärleken är oändlig♥

Nu ska vi fara en snabbis till huset och plantera innan det är dags för mat igen:)




på väg att åka och köpa blommor


Dagens Elias.
Tröja och byxor från Hm. flecce tröja från Name it ,mössa Peak och Nike på fötterna



Kommentarer


Kommentera inlägget här: