Josefins Värld

Påsk presenter

Kategori: Josefin shoppar

Hemma igen, puh. Elias va inte på sitt bästa humör ikväll, men nu är iallfall alla påsk presenter inhandlade:) Skulle egentligen ha velat hunnit med lite shopping på Gina, men det får bli en annan gång, min nacke tar verkligen stryk när Elias är på dåligt humör och bara vill bli buren, måste verkligen boka tid till en massör.

Ikväll är det Greys, så nu funderar jag på att ta en lång dusch och sen krypa under täcket, äta massor av godis:) och bara njuta av att snart är det helg:)


En bild på mammas och pappas påskpresenter (hoppas nu bara att de inte går in och läser). En tidning, lite lyxigt godis, perfekt att ge bort och i lagom prisklass, hoppas bara att de inte har tidningarna?
visst är det rosa påskägget fint? jag är så pass senil att jag minns inte ens vart jag hittade det va det ganske på Ica eller Lagerhaus?? minnet är inte på topp...



Dessa supersöta ljusstakar hittade jag på rea på Mio för endast 19 sek. De är absolut i min smak, ångrar nästan att jag inte köpte tre till. Dessa ska användas flitigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: