Josefins Värld

Onsdag

Kategori: Vardag


Gårdagens Elias i kläder från Villervalla

Jag ska alldeles strax fara till Birsta och inhandla lite saker till påskäggen:) Måste även inhandla lite mer påskliljor, hade tänkt sätta dem ute vid huset, Även fast vi inte bor där än vill man ju ha fint där ändå..

På tal om huset, va en kille/gubbe dit igår och skulle visa oss ett larm.. Jisses snacka om konstig försäljare, dessutom va han där i nästan 2 timmar, och attityden.. nej ni den försäljaren köper jag aldrig ett larm av.. Borde inte larmförsäljare oxå få utbildning i försäljning, hur man hanterar kunder,hur man tar kritik m.m????

Imorgon välkommnar vi påsken! Jippie, vad mysigt, jag ska umgås med mina underbara och bara mysa flera dagar i rad.. jag gillar verkligen påsken, det betyder på nått vis att våren är här:)

Nu dags att kila..


Kommentarer

  • Erica Håkansson säger:

    Oj då gäller det visst att låsa dörren för han lär väl dyka upp här också snart - hörde fler som fått besök på gatan...

    2009-04-08 | 23:51:39
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: