Josefins Värld

Mysig kväll

Kategori: Vardag

Ikväll har jag och Elias varit hemma hos Jessica. vi blev bjudna på god mat, jag fick en underbar present, snacka om underbar vän finns väl inget som är så underbart som att bli överaskad med paket bara så där♥ Vi hann oxå med en snabb promenad. Det är så underbart att vara med Jessica, dessutom är hon en av Elias absoluta favoriter, så både jag och Elias njuter i hennes sällskap♥ Tack för ikväll vännen♥

Just nu kollar jag på Andra Avenyn på webtv och sen ska jag umgås med min underbara man som kommmit hem♥

Imorgon fortsätter husrenoveringen...

Men först en god natts sömn :)




 
 

Min underbara present som jag fick av Jessica. ett läppglans etui med läppglans från Dior. helt underbart! och precis som Jessica sa så är det bara så jag :) Tack en en gång:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: